PROJEK MAKAN | FISH MANHATTAN

Hye pakwe makwe
ekalian. Hehe. Gua busy ya amat deh this week. Harini lah baru free. Hehehe. Al maklum la. Puas meeting update report lepas tu kua surat lah apa lah. So kakak bukan mcm anak dara org lain putih lepak duduk dlam opis goyang kaki buat kerja berat siked dah merungut. Gua bukan mcm tu okey. 
So tanak cerita pasal kerja, nak review makanan dr FISH MANHATTAN.

YA ALLAH , gua mmg dr zaman belajau lagi nak sangat makan. Tetapi tak tercapai. Sampailah fish manhattan buka new outlet di Ampang Point. Mall paling dekat sekali dengan tempat keje. So that time gua mmg tak de duitm sampai ke hari nin still tak gaji. Tp bab makan sis mmg tak kedekot tau.

Sis mmg layankan aje tekak. Kira gamble la. Hahahaha.
So sis masuk jgak kedai tu. Sis tak pernah layan fish and chip. So sis try la. Sbb kat sana kebanyakan nya menu for 2 and 4 . aku makan sorang kekgi tak abis membazir. So aku order fish and chip. Set ni ada air dan crumble. Fish and chip biasa jem. Tp sos utk salad tu dap nyehhh. Hehehehe

Dessert tarnah mengecewakan. Mula aku marah. Kenapa lah letak kelapa goreng. Aduhhhhh. Tp bila dah campur dengan eskem coklat dan buahan ( jelly like mcm jem pun ada. Tp sedap ) mmg rasa mcm 

' nak shatu lagik boleh ??' 

Hahahahahahha. Sedap yumyum. Takpe nanti try menu yg lain plak. 


omnom Nomm
Fruit crumbles





XOXO.
MIA

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia