#projekmakan : Char Kuew Teow terbaik di Sham Alam.

Haaa, pening taktahu nak makan mana???
Meh gua suggestkan mana nak makan kalau di area shah alam.


Hye semua, kali ni nak review char kuew teow yang tersodap di seksyen 19 shah alam !

Char kuew teow udang galah! Dengar pun dah sedap, apa tah lagi makan.
Hehehehe.


Kedai ni senang sangat nak cari.  Dia shoplot berhampiran dengan De Palma Hotel.tapi kalau nak senang terus je taip 
' sham char kuew tiow 696'
Sebelah je opis kakton. Ala yg iklan ' comel tak kakton' hahaha. Sebelah opis je.
Aku syak kakton tu muka cantik sbb slalu makan kedai abang sham ni lah. Aahahaha




Tengok lah udang tuuu besaq besaq kepala. Isi cinonet jeee. Misai panjang, ish geram tol gua. 


Utk yg gua makan semalam, gua order char kuew teow udang galah. 1 pinggan cuma rm10. Ada 4 ekoq. Char kuew teow bapak banyak weh. Tak abis gua. Hehee

Air teh o ais rm1. Mana nak dapat? Yang menarik hati ialah charkuew teow lobster. Haaaaaaa, jangan main gila. Cuma rm70 + 3 char kuew teow kosong.

Antara menu lain, char kuew teow kerang, ckt udang biasa, ckt sotong, ckt sotong+kerang+udang,... Mee goreng pun ada okey. Kat lua kedai tu, ada jual otak otak2. 1 pcs rm 0.80 .

Nak tau lebih lanjut p pesbuk dia:
https://m.facebook.com/pages/Sham-Char-Kuey-Teow-696/1378617372393501



Nama fb: sham char kuew 696.

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia