PRODUCT REVIEW : BABIESBLINK BY LYANAS SKINCARE


Assalamualaikum . hai semua . harini gua rasa mcm nak share 1 product yg gua rasa agak baik kualitinya . Nampak kat atas kan ? Itulah set lengkap BabiesBlink by lyanas Beautycare. 
Product ni terdiri dari pada serum , toner ,sabun , krim malam dan juga krim siang. Apa yang gua nak korang tahu, skincare ni mmg terbaik if korang punya muka sunburn. Nak tau pasaipa ??

Nak jadi kan kes , gua adalah bekas pelatih plkn . selain kenangan dan  ilmu yg gua bawa balik, gua jgak bawak balik belang dan jerawat. kalau jururawat bgus la . ni jerawat !

gua amalkan benda ni dr mggu kedua bulan march. lepas sebulan abis plkn. mgkin sbb masih awal gua tadek rasa sgt. cuma masa pkai toner dgn serum tu rasa best sgtsgt. sbb meresap dlm kulit tuuu.

last two week plak , gua join family day bofen gua. lokasi dia berhampiran pantai . tp gua burn bukan sbb pantai tp taman tema di Primaland Resort ! mandi dr pukul 12.30pm sampai 530 pm. mau tak rentung aku😂😂😂😂 

lepas je balik dr vacay tu muka gua mmg dapat sunburn dan kulit jadi kering sampai mglupas. ni mmg slalu terjadi lepas aku balik pantai.

skrg , dah 2 mggu berlalu . harini jumpa bat dia tgur , " cepatnya muka sayang hilang burn" 
haaa , aku pun tanya "nape nampak cerah dah ke ?"
dia kata ye .
aku mmg perasan setiap kali cuci muka, muka gua nampak tegang dan glowing . 

YA ! YA ! YA! 
Ini angkara BABIES BLINK ! dan gua rasa sgt berpuas hati. walaupun tak habis 1 box lg. tp bahagian pipi nampak dah pink. cuma dahi dan hidung tona masih tak sekata. sbb hidung dan dahi antara kawasan terdedah dgn matahari lebih dr kawasan lain.

mudah je cara aplikasi BabiesBlink ni. pagi cuci muka, tepek toner ( jgn kene mata pedih woih. hahaa ) tepek serum ( serum ni best sejukk je . 1 drop dah cukup utk 1 muka) last skli ratakan muka dgn krim siang . bagus nya krim siang ni dia ala ala bedak atas dan kadar spf tu boleh elak dr pancaran UV .. WATCHAAA ! _🙌
malam pun sama , cuma krim siang tu ganti kan dgn krim malam .1 BOX BOLEH TAHAN 1 BULAN.
serum dan sabun je yang akan habis awal . sbb siked

harap selepas 2 box ni jeragat makin kurang. kulit sekata. amin .

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia