raya ke merdeka??


Assalamualaikum , Alhamdullilah raya dahh nak habis baru saya ade masa nak ngadap laptop duduk senyapsenyap tepi dinding dan menaip dengan ghairah nya tok update blog ni . Camana raya korang ?? Mesti best kan ? aku hampir tade baju raya , tu lah badan kecik , size pun tadokk ! grrr . lastly , aku lain drpada yg lain . booooooo  ;0 My God , suasana malam raya sgt menggelikan hati aku . SUMPAH ,aku takkan lupa >.< . aku sangkut baju aku kat tingkap tyme tu nak tggu turn gosok baju .... bole plak semua org kata baju aku sama kaler nan langsir  !!! ==' stress akuu :'(

sama ker ?? =='

pagi raya tu biasalah , bersalam salaman bermaaf-maafan . hihi . sesi bergambar mesti lah ade kan ??

tak tahu lah ape yg abah jelingkan tu , hehee
raya pertama . #abah mmg suka buat muka . comel kan ??
Raya pertama ^_^



Raya kedua :)
Tu Je Lah Tok Kali ni ..... bye bye <3

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia