cinta lah Allah sebelum kau cintai orang lain ...

pernah rasa down ? mesti pernah kan ? lagi sakit bila orang yg kita sayang , sayang org lain ==' . tp orang kata kalau kita sayang orang tuh , lebih baik biarkan dea bhagia nan orang yg dea sayang >.< . emm ,  ramai orang kata 'cinta tak seharusnya memiliki' . ini kalau kes syok sendiri . har har #emm , tah lah . main agak jer .   urm ^_^ . senyum tu indah kan ? kata org ley tutup seribu masalah . " TUTUP" bukan "SELESAIKAN"





bila hati ini dah letak kan dea yg teratas , susah nak lupa kan . tp kadang perasaan ni kita kene lawan . mungkin kita bukan yg terbaik untuk dea . jadi biarkan dea yg decide . yang mana terbaik untuk dea . 



gambar hiasan ,
tak pe lahh . satu jer pesan aku . hati hati dgn perasaan korang . hati ni nipis n rapuh . cepat tacing .haha . sila berhatihati sebelum bg orang lain hati kita ni . tak semua orang ley jaga hati ni sebaik kita sendiri okay . INGAT TUH ! 
salam ~~

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia