selamat hari ulang tahun Miya :)


Salam reader tercinta , *winkwink , ade reader kahh ? . Alhamdullilah , 19.03.2012 genap umur saya 19 tahun di dunia ini . saya sangat bersyukur kerana masih dapat melihat ciptaan tuhan yg terindah . saya nak jugak lah kongsi ape yg jadik pada hari lahir saya . ada suka , ade duka . saya mula online pukul 11 lebih *seingat saya lah ==’ . saya jadik tak keruan lah sebab nak tunggu orang wish . haha ;D ,  ramai jugak lah yg wish berderetderet sampai saya jadik kelam kabut ;0 har har . ula mula sy engat tadek sape yg akuan wish birthday tok saya ;-( . tp lepas jam tunjuk kol 12 , ramai sangat kawankawan kat fb wish birthday kat saya . har har har . seriously excited gilagila kalah orang gila . >.< . saya tido lambat semata mata nak eply post kawankawan di fb , tp itu sesuatu yg seronok *_* . saya pim tak lupa wish beday tok diri seniri tahu ! mestilah , kita kan kene hargai diri seniri , hewhew . ^_^

Ni lah wish untuk diri sendiri , harhar J



ni wish dr kawan kawan saya yg kreatif :

No 1 :











NO 2 :                                                                                            



 
HEW HEW , CUMIL KANN ?
 The next morning saya pergi kelas . pagipagi lagi kawan saya dah wish , ouh bahagialah sangat RASa nya , har har . kawan saya plan nak raikan saya kat mcd , ramairamai . tp tak satu kelas lah pergi . kawan saya belanja makan mcd . saya teringin nak makan burger cheese ! OHMYGOOD ! kegemarankuuu <3 , hekhekhek $_$ .
Petang tuh dalam pukul 6.30 kiteorang pergi McD . saya n some of my frieng (eh , ganu pulok ) *my friend dihantar oleh kawan baik saya , baik nya dea . balikblalik kerja , hantar saya pula . J .
Kat mcd sempat lah kami amik pic kat luar mcd tuhh . . J


depan mcd <3

gini ker muka beday girl ? huduh parokk . hahaha

kawan plus jiran :)

abai kan budak belakang tuh =='

ini askar kelas saya !

karaoke time !






Kawan saya aka romate saya , belanja saya mcd ! sangat happy . sya makan burger cheese . my favourite *yummy ! tp saya sgt SOLUTE classmate saya . sggup abiskan masa even kejap nan saya . malam tu , kawan lelaki saya bawak saya pergi secret recipe n makan kek . yumyum ! saya makan chocolate indulgence . wow . tapi kan . Tak abis ;( . jadi muak ==’ , maybe saya dah kenyang kot . then midnite tuh , saya efa , fahim n mirul g karok ! 2 jam kot .pecah sound box , harhar ^_* . tu jer lah yg saya egt , acc nak update lama dah , tp busy sgt . huhu .  hm , to all my friend tx for make me happy on my birthday ! muahh :*

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia