aku bukan yg sempurna


Hye semua .
Kita ni mausia biasa kan ? tak lari buat salah dan silap dalam hidup *tunduk . yeah ! saya mengaku saya dah hancur kan harapan seseorang saya buat dea terluka . DAN saya mengaku itu berpunca dr saya ! *yess baby , I’m start crying , but who care ???? . aku tak suka kene kongkong . aku ade LIFE aku sendiri . gimme a chance . biar aku atur hidup aku sendiri . *overboard miya . aku tahu aku tak dapat jd yg terbaik . DAN MAAF AKU TAK DAPAT JD GF KAU YG SEMPURNA *TUTUPMULUT .
maaf --'
Aku tak kan bersuara . walau diri kao kekurangan . aku mtk maaf . apa yg kau ckap . apa yg kau rasa aku dah rasa , skit , sempit dada aku rasa . *tariknafas.
Mungkin ada hikmah . mungkin aku nyesal sebab ikut hati . tapi aku harap kau bahagia lepas ni . aku tahu kau kuad , kau boleh hdup , please baby , jgn ikut hati . org kata ikot HATI , MATI . kbyeeee ***

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia